poniedziałek, 20 lutego 2012

między słowami


Jest w tym światło,
co budzi wyobraźnię.

                                                                        Chciałbyś? Nie chciałbyś?



ogień
przywołujący jej dreszcze.


                                                                        Już wiem jak ma na imię.
                                                                        Nie do końca wiem jak pachnie.




mężczyzna,
będący nadzieją na więcej.


                                                                        Mogłabym. Chciałabym. Powinnam.




W prostym równaniu
z jedną niewiadomą,


                                                                        Piegi bywają niebezpieczne.




gdzie wynik jest rozczarowaniem.

                                                                        Pierdol się. Jeszcze raz się pierdol!! 






Ona ucieka.


                                                                        Nie pisz do mnie więcej, 
                                                                        mówiłam już chyba.





A nocą dzwoni telefon...


                                                                        Zabierz mnie stąd, proszę. Zabierz.




Nie słyszałem. Spałem.
Czy coś mnie ominęło?














6 komentarzy:

  1. Miałam dziś dzień na M83.
    To nic nie znaczy,okoliczności się zbiegły,ale tekst wielce ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś był chyba nawet koncert

    OdpowiedzUsuń
  3. Coincidence part 2. zatem.

    OdpowiedzUsuń
  4. w rzeczy samej. można by rzec :).

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie nic Cię nie ominęło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdaje się,że wcześniej muzycznym podpisem był jakiś kawałek M83, ale od kilku dni właśnie 505 tętni mi w żyłach.
    Kolejny magiczny zbieg okoliczności, przyjemny.

    OdpowiedzUsuń